Loading...
Pentru a te potrivi rolului, trebuie să fii o persoană entuziastă, cu gândire analitică, riguroasă, cu capacitate de analiză și sinteză.
Va fi necesar să găsești soluții și să iei măsuri de corectare sau de prevenire a erorilor în activitățile de înregistrare contabilă. Să te ocupi de consilierea colegilor și să te asiguri că și-au asimilat cunoștințele necesare desfășurării activității în magazin. Dar nu în ultimul rând să te asiguri de buna funcționare a magazinelor din punct de vedere al gestionării stocurilor.
Pentru a realiza toate acestea ne dorim să fii un bun profesionist în acest domeniu al contabilității, să fii la curent și să respecți legislația în domeniul contabil și de gestionare a bunurilor, să fii familiarizat cu folosirea gestiunilor de tip ERP (Enterprise Resource Planning - platformă de gestiune, utilă pentru monitorizarea, controlul și tuturor activităților, proceselor și operațiunilor derulate în companie).
Crezi că e destul de provocator pentru tine? Acum e șansa ta să lucrezi în echipa noastră și să ai o carieră ieşită din comun.
Ești persoana dornică să se alăture echipei noastre?