Loading...
Activitatea de gestiune este una din cele mai complexe și provocatoare și de aceea ne dorim o persoană cu gândire analitică și dorință de îmbuătățire a activității prin folosirea tehnologiei actuale, pentru că va fi nevoie să recepționezi, în depozit, marfa primită de la furnizori și s-o înregistrezi în programul de gestiune.
De asemenea ne dorim ca acestă persoană să fie una cu inițiativă, foarte bine organizată și energică pentru că va analiza și gestiona spațiul de depozitare, va pune în ordine marfa primită, conform cu spațiul alocat și va emite etichete pentru produsele gestionate.
Însă activitatea Gestionarului nu se oprește aici, el va pregăti marfa și emite documente de transport pentru necesarul de aprovizionare cu marfă al Magazinelor Charisma, iar pentru aceasta, lucrul cu computerul în programe de gestiune și privind gestionarea de stocuri, avizarea și facturarea produselor ar trebui să fie un fleac pentru tine!
Pentru o bună gestionare a stocurilor și o continuitate a vânzărilor în Magazinele Charisma și online, trebuie să fii mereu în actualitate cu stocurile pe care le ai și să le raportezi persoanei care se ocupă cu achiziția de produse.
Crezi că este suficient de provocator acest rol pentru tine? Acum e șansa ta să lucrezi în echipa noastră și să ai un job ieșit din comun.
Ești persoana dornică să se alăture echipei noastre?